O projektu
Glasbeni ambasadorji slovenskega turizma – Slovenija, zveni izjemno!
Projekt Glasbeni ambasadorji slovenskega turizma strateško povezuje tri sektorje – turistični, kulturni in marketinški. Namen projekta je razvoj inovativnega marketinška pristopa, ki dviguje prepoznavnost in konkurenčnost slovenskih turističnih destinacij ter omogoča karierni razvoj šolanih domačih in tujih glasbenikov.
Osrednji element druge sezone, ki se bo odvijala prihodnje leto bo turneja med destinacijami, kjer bodo izbrane glasbene skupine iz tujine obiskale Slovenijo, izvedle serijo nastopov na partnerskih lokacijah, potovale po regijah in krajih ter o svojih izkušnjah redno pripravljale vsebine za svoje sledilce na družbenih omrežjih. Z avtentičnimi in zabavnimi vsebinami bodo ambasadorji širili doseg in privlačnost slovenskih turističnih destinacij ter stremeli k izkoristku hotelskih kapacitet v času korona-krize in po njej.
O OPERACIJI
Naziv operacije: JR CZK 2020/21 Glasbeni ambasadorji slovenskega turizma – GAST
Finančna podpora: Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj: www.eu-skladi.si
Glavni cilj projekta GAST je ustvariti nov kulturno-turistično-marketinški produkt, ki bo dolgoročno tržno uspešen in bo dvignil dodano vrednost slovenskega turizma in kulture ter pripomogel k nadaljnji rasti obeh partnerskih podjetij in razvoj novih skupnih produktov in storitev na preseku področij turizma, kulture in marketinga.